ANUNT  DE  ANGAJARE PERSONAL

Asociatia Nevo Parudimos este o organizatie nonguvernamentala care activeaza in domeniul social si educational cu sediul in Resita, judetul Caras Severin. Mai  multe informatii despre noi si despre proiectele desfasurate de asociatie gasiti la www.nevoparudimos.ro

 Numar posturi disponibile:

  • O pozitie part time ( 4 ore/zi) asistent manager
  • O pozitie part time ( 4 ore/zi) lucrator social

 Descrierea postului asistent manager:

  • Comunicare cu partenerii din tara si strainatate
  • Relationare cu institutiile locale,
  • Gestionarea biroului asociatiei documente, deconturi delegatii)
  • Participare la intalniri in tara si in strainatate
  • Organizare logistica evenimente in cadrul proiectelor asociatiei
  • Arhivarea documentelor asociatiei

Profilul candidatului AM:

  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
  • Cunostinte PC (Word, Power Point, Excel, internet);
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate;
  • Cunoaşterea a cel puţin o limbă străină (de preferat Engleză);
  • Competenţe de comunicare pe plan local şi internaţional;
  • Abilităţi organizatorice (elemente birocratice);
  • Spirit de echipă şi dedicaţie;
  • Experienţa în domeniu constituie avantaj.
  • Persoana deschisa, comunicativa

 Descrierea postului lucrator social:

  • Realizarea de activitati specifice de asistenta sociala si dezvoltare comunitara in cartierul Mociur din Resita si in alte cartiere/comunitati defavorizate din resita sau din judet.
  • Realizarea de rapoarte de lucru
  • Organizarea de intalniri de informare/ sensibilizare/ responsabilizare a comunitatilor dezavantajate
  • Asistarea beneficiarilor in procesul de obtinere a actelor de proprietate, identitate, indemnizatii sociale sau altre probleme legale.
  • Relationare cu institutii din domeniul social
  • Participare in implementare de proiecte nationale sau internationale in domeniu
  • Disponbilitate de a se deplasa

Locul de desfasurare a activitatii: Sediul asociatiei Nevo Parudimos, munca de teren in  Judetul Caras- Severin.

Perioada de lucru: 4 ore/ zi cu posibilitatea de extindere la norma intreaga

Pentru a participa la selectie va rugam sa trimiteti  CV  Europass, insotit de o scrisoare de intentie pâna la data de 15.04.2016 la adresa de e-mail office@nevoparudimos.ro, in care sa mentionati ”Angajare AM” pentru pozitia de asistent manager si ”Angajare LS” pentru pozitia de lucrator social.

Evaluarea cererilor primite se va face cu respectarea principiului confidentialitatii si a egalitatii de sanse.

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerintele mentionate si sunt invitate pentru interviu în maxim 10 zile de la termenul limita de depunere a dosarului.

Pentru mai multe informatii va rugam sa contactati pe doamna Turcu Laura, manager de proiecte in cadrul Asociatiei Nevo Parudimos la tel 0355429351 , email laura.turcu@nevoparudimos.ro.

***

PROGRAMUL „PROFESIONISTI PENTRU VIITOR”

Cautam persoane cu initiativa, proactive, cu incredere in sine si, mai ales, persoane care sa accepte provocarea de a invata lucruri noi. Cautam persoane flexibile, tolerante, care isi doreasca sa invete mult, ambitioase si cu spirit de initiativa.

Responsabilitatile postului:

  • Participa la sesiunile de formare din cadrul programului;
  • Susţine şi derulează activităţi în cadrul Asociatiei facand parte din echipele de proiect ale asociatiei ca asistent;
  • Se implică în evenimentele derulate de biroul Asociatiei;
  • Actualizează pagina de facebook a Asociatiei cu informaţii colectate de la activitatile pe care le care coordonează;
  • Participa la procesul de scriere a propunerilor de finantare pentru proiectele Asociatiei si ale partenerilor;
  • Se implică în realizarea, actualizarea şi centralizarea bazelor de date şi a documentelor de raportare;
  • Tine legatura cu partenerii din tara si din strainatate ai Asociatiei;
  • Revizuieşte şi traduce în limba engleza documente de raportare şi monitorizare ale Asociatiei;
  • Contribuie la dezvoltarea de noi proiecte în cadrul Asociatiei şi se asigură de atingerea obiectivelor şi indicatorilor aceastora;
  • Asistă angajaţii Asociatiei în activităţile acestora;
  • Asistă voluntarii Asociatiei în activităţile acestora;
  • Participă la şedinţa de birou săptămânală;
  • Oferă suport pe partea de scriere de proiecte de finanţare către diverşi finantatori;
  • Asigură intalnirile de tranziţie pe fişa postului catre noul intern, la final.

Asociatia si partenerii sai oferă:

  • Un program de formare teoretica;
  • Oportunitatea de a pune in practica formarea teoretica primita;
  • Mediu de lucru atractiv într-o echipă tânără şi dinamică;
  • Oportunitatea de a lucra cu voluntari din străinatate;
  • Posibilitatea de a lucra într-o organizaţie cu experienta în domeniul educaţiei şi programelor pentru tineret;
  • Posibilitatea de a lucra într-o echipa a cărei viziune este aceea de a dezvolta societatea civila si voluntariatul;
  • Posibilitatea de formare şi instruire permanentă atât în training-uri naţionale, cât şi internaţionale, (cel putin un curs in tara si unul in strainatate cu toate costurile acoperite;
  • Recomandări pentru viitoare aplicaţii şi oportunităţi de angajare;
  • Oportunitatea de a rămâne un angajat al asociatiei sau al partenerilor acesteia in acest program.

Profilul candidatului:

  • Studii superioare în desfăşurare;
  • Cunoştinţe de operare PC (Word, Power Point, Excel – baze de date) şi în utilizarea Internetului;
  • Cunoşterea la nivel mediu a limbii engleze, scris şi vorbit;
  • Persoană pro-activa, cu iniţiativă, dinamică, orientată spre rezultate, cu abilităţi organizatorice;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
  • Disponibilitatea către un program flexibil.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV in format Europass însoţit de o scrisoare de intenţie până la data de 05.03.2018, la adresa de e-mail: nevoparudimos@yahoo.com.

(DACA CV-ul nu este EUROPASS, candidatura nu va fi luata in considerare)

Vă rugăm menţionaţi în subiectul mesajului: Internship PROFESIONISTI PENTRU VIITOR.

Menţionăm că data de începere a activităţii în cadrul organizaţiei noastre este preferabil a fi 15.03.2018, iar perioada de internship va dura 6 luni.

Evaluarea cererilor primite se va face cu respectarea principiului confidenţialităţii şi al egalităţii de şanse.

Vor fi contactate numai persoanele care indeplinesc cerinţele menţionate şi sunt selecţionate pentru interviu.

Interviurile vor avea loc în perioada 08-10 martie 2018, la sediul asociatiei. In 12 martie 2018, va fi anunţată decizia comitetului de selectie. Pentru detalii suplimentare sunaţi la 0746450594 – persoana de contact Turcu Laura.

Important!

Contractul de internship este un contract de voluntariat, NU un CONTRACT DE MUNCA. Faptul ca ati fost selectati si ca participate la acest stagiu de internship nu va ofera siguranta ca veti fi angajati dupa terminarea stagiului. Doar persoanele care cu adevarat dovedesc ca au invatat ceva si sunt cu adevarat motivate vor fi angajate.