Perioada de implementare: 01.12.2024 – 30.11.2027
Numar de referinta: 2024-1-DE04-KA220-YOU-000255691
Lider proiect: YES Forum
Parteneri: Zefiro, Finglas Youth Resource, Nevo Parudimos, IEKEP, ÖJAB
Descriere proiect
Proiectul EU Player își propune să crească gradul de conștientizare și apartenență a tinerilor (13-20 ani) față de Uniunea Europeană printr-o metodă inovatoare de învățare bazată pe jocuri. Scopul este de a combate euroscepticismul și de a transforma participanții din jucători ai UE („EU Players”) în ambasadori ai UE („EU Ambassadors”).
Scop și obiective
- Creșterea nivelului de cunoștințe despre UE în rândul tinerilor.
- Implementarea unui sistem de învățare bazat pe gamificare și board games.
- Implicarea tinerilor în activități educaționale internaționale și locale.
- Dezvoltarea unei tranziții de la învățarea analogică la cea digitală, asigurând sustenabilitatea proiectului.
Activități principale
- Dezvoltarea unui joc de societate educațional (board game) despre UE, produs în 1500 de exemplare.
- Crearea unui manual multilingv despre învățarea bazată pe joc și gamificare.
- Organizarea unui curs internațional de formare pentru profesori și educatori.
- Implementarea de ateliere în 1000 de clase și centre de tineret pentru utilizarea jocului EU Player.
- Organizarea unui Hackathon online cu 50 de participanți.
- Tabără de vară cu 20 de cei mai buni jucători, care vor deveni ambasadori ai UE.
- Realizarea unei versiuni digitale a jocului și promovarea sa pe platforme online.
Rezultate așteptate
- Instruirea a cel puțin 200 de profesori și lucrători de tineret.
- Implicarea a peste 10.000 de tineri din 6 țări.
- Creșterea percepției pozitive asupra UE în rândul tinerilor și profesorilor.
- Creșterea vizibilității UE în rândul tinerilor prin rețele sociale și activități online.
Proiectul este Co-Finantat de Uniunea Europeana prin Programul Erasmus+. Parteneriate Strategice in domentiul Tineretului.

Disclaimer
Aceasta comunicare reflecta doar punctul de vedere al autorului, iar operatorul de fond nu poate fi facut responsabil pentru informatiile transmise.